Mergi la continut
ENA GRUP

Turul ‘UEFA Europa League Trophy Tour, Driven by Kia’ se încheie cu donații de mii perechi de ghete de fotbal


- De la începutul turului, Kia și Fundația UEFA au donat peste 3.000 de perechi de ghete de fotbal copiilor sirieni refugiați
- Campania #LiftYourDream din acest an a încurajat fanii de toate vârstele să-și împărtășească visele și pasiunea pentru joc
- Foști jucători de fotbal celebri, printre care Robin van Persie, Michael Ballack și Luis García, au fost cooptați pentru a atrage fanii din toată Europa

(SEUL) 27 mai 2021 - Kia Corporation și UEFA sunt încântate să anunțe încheierea cu succes a turului „UEFA Europa League Trophy Driven by Kia”. Acțiunea din acest an a fost finalul unui parteneriat impresionant de trei ani, care a permis copiilor din toată Europa să întâlnească jucători legendari și să vadă de aproape râvnitul trofeu UEFA Europa League. Fiecare tur a permis fanilor și jucătorilor de toate vârstele să doneze perechi de ghete de fotbal pentru copiii sirieni refugiați.



Încă de la începutul turului, în 2018, Kia și Fundația UEFA pentru Copii au colectat și donat fotbal copiilor din tabăra de refugiați Za’atari din Iordania peste 3.000 de perechi de ghete de. Împreună cu ghetele, partenerii au pus la dispoziție terenuri de fotbal și echipament pentru tabără. Acțiunea le-a permis copiilor să joace fotbal, să se împrietenească și să fie mai încrezători, în ciuda circumstanțelor extrem de dificile în care se află.

„Când a început Turul UEFA Europa League Trophy în 2018, scopul nostru a fost de a inspira tinerii refugiați sirieni să-și urmeze visele. După trei ani suntem extrem de mândri că reușim acest lucru prin donarea a mii de ghete de fotbal", a declarat Artur Martins, Head of Kia’s Global Brand and Customer Experience Division. „Suntem recunoscători tuturor celor care au susținut Trophy Tour, deoarece nimic din toate acestea nu ar fi fost posibil fără ajutorul lor. Împreună, am ajutat mii de copii să practice sportul pe care îl iubesc.”

Aliniindu-se cu noul slogan al mărcii Kia, „Mișcarea care inspiră”, anul acesta Europa League Trophy Tour s-a concentrat în jurul campaniei #LiftYourDream. Campania a fost creată pentru ca oamenii din întreaga lume să-și împărtășească visele și să îi inspire pe alții să facă același lucru, folosind platforme populare de socializare, inclusiv TikTok, Instagram și Facebook.

Kia a apelat încă o dată la ajutorul a șase foști jucători de fotbal - Robin van Persie, Michael Ballack, Luis García, Massimo Ambrosini, Andrey Arshavin și Vladimír Šmicer - pentru a deveni ambasadorii Trophy Tour și a-și folosi cariera de succes ca sursă de inspirație pentru fani.



Guillaume Sabran, UEFA Marketing, Head of Sponsorship and Licencing, a comentat: „Împreună cu Kia, am adunat un grup de fotbaliști legendari pentru a inspira oamenii din întreaga lume să-și împărtășească visele, astfel încât copiii din Za’atari să și le poată urmări și pe ale lor. Turul UEFA Europa League Trophy a fost o inițiativă fantastică în ultimii trei ani și suntem încântați că am făcut parte din el.”

Îndeplinirea viselor
În calitate de ambasador al Trophy Tour 2021, van Persie a lansat campania #LiftYourDream împărtășind propriul vis de a câștiga UEFA Europa League - pe care l-a realizat în 2002 - pentru a-i inspira pe ceilalți să împărtășească și să-și urmeze propriile vise.

„A fost uimitor să văd atât de mulți fani participând la campania #LiftYourDream și împărtășind ceea ce îi inspiră”, a spus van Persie. „Toată lumea merită șansa de a-și îndeplini visele, iar acum, cu sprijinul tuturor celor care au participat, copiii din Tabăra de Refugiați Za’atari pot face exact acest lucru cu ghetele de fotbal care le-au fost donate”

Turul UEFA Europa League Trophy a suferit o transformare drastică în existența sa de trei ani, trecând de la o activare fizică la una digitală ca rezultat direct al pandemiei Covid-19. Kia și-a continuat angajamentul de a dona ghete de fotbal tinerilor refugiați sirieni. Campania din acest an a adunat peste 1.000 de perechi de ghete de fotbal pentru copiii din tabără. Ghetele vor fi livrate în siguranță în următoarele luni, împreună cu un mesaj personal de la van Persie.

Urs Kluser, secretar general al Fundației UEFA, a comentat: „Impactul pe care l-a avut acțiunea UEFA Europa League Trophy în ultimii trei ani este major. Nu numai că a dat speranță și șansă miilor de copii care altfel nu ar avea aceste posibilități, dar s-a dovedit că atunci când oamenii se reunesc pentru o cauză comună, se pot întâmpla lucruri grozave. Suntem incredibil de mândri de ceea ce Kia a reușit să realizeze.”


 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.

Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.


Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.