Mergi la continut
ENA GRUP

Noul Kia Niro, în premieră mondială la expoziția Seoul Mobility Show 2021


- Noul Kia Niro face încă un pas către un viitor mai sustenabil
- Exterior complet nou, cu montanți spate lați, linii simple și semnătură „tiger face” transformată
- Caracteristici inovatoare în interior și materiale ecologice
- Tehnologia „Greenzone Drive Mode” integrează sustenabilitatea în viața de zi cu zi

(SEUL) 25 noiembrie 2021 - Kia Corporation a dezvăluit astăzi pentru prima dată noul Niro la expoziția  Seoul Mobility Show 2021, care își propune să facă mobilitatea sustenabilă accesibilă tuturor.



Noul Niro întruchipează angajamentul Kia de a construi un viitor mai sustenabil. Ca parte integrantă a gamei eco-friendly Kia în continuă creștere, noul model se va adresa nevoilor complexe ale consumatorilor conștienți de dezvoltarea sustenabilă.

„Kia continuă să facă pași către un viitor mai sustenabil, invitând pe toată lumea să se alăture tendinței Eco în noua era a mobilității”, a declarat Ho Sung Song, președinte și CEO Kia. „Noul Kia Niro simplifică practicarea unui stil de viață sustenabil, cu materialele sale eco-friendly, tehnologia avansată și sistemele de propulsie electrice, în timp ce îndeplinește și nevoile practice ale clienților.”

Redesenat complet de la zero, noul Niro a fost dezvoltat conform filozofiei de design „Opposites United” a companiei, împlinind spiritul pilonului „Joy for Reason” (Bucurie în lucruri simple) . Acesta se inspiră din natură nu numai în design, ci și în alegerea culorilor, materialelor și a finisajelor pentru a găsi un echilibru perfect între o abordare responsabilă față de mediu și o perspectivă orientată spre viitor.

Influența puternică a conceptului Habaniro 2019 este evidentă în designul exterior al modelului Niro, cu aspectul său de crossover elegant și îndrăzneț și caroseria high-tech în două tonuri de culori. Un montant lat în spate îmbunătățește fluxul de aer pentru a crește caracterul aerodinamic și se îmbină cu blocurile optice din spate în formă de bumerang.



Semnătura Kia „tiger face” a fost transformată pentru noul Niro și se extinde acum de la capotă până la partea inferioară a aripii robuste. Designul frontal contemporan este completat de tehnologia LED DRL, care inspiră încredere și oferă un aspect frapant pe șosea.

Designul unic al blocurilor optice verticale din spate evidențiază aerodinamica și tehnologia, complimentând atitudinea puternică și stabilă a automobilului cu ”umeri” largi și geamuri înalte. Designul spate al modelului Niro combină suprafețe simple cu secțiuni dinamice pentru a sublinia modernitatea și a oferi un alt punct de atracție pentru consumatori.

Aerodinamica eficientă și materialele sustenabile sunt unite prin coeziunea designului. Această combinație perfectă oferă spațiu și un aspect de SUV. În plus, Kia introduce tehnologia „Greenzone Drive Mode” care comută automat modul (P)HEV în modul de condus electric (EV), astfel încât să răspundă cererii de soluții de mobilitate sustenabilă. Atunci când este condus în zone ”verzi”, cum ar fi zonele rezidențiale, sau școli și spitale din apropiere, automobilul folosește automat energia electrică pe baza indicațiilor de navigație și a datelor din istoricul călătoriilor. De asemenea, recunoaște locurile preferate ale șoferului, inclusiv casa și biroul înregistrate în sistemul de navigație ca zonă verde.



Ca o declarație clară a angajamentului Kia față de sustenabilitate și un indiciu al dezvoltării viitoare a modelului, noul Kia Niro prezintă noi materiale reciclate în interiorul habitaclului. Plafonul interior este realizat din tapet reciclat, scaunele sunt din poliuretan Bio (Bio PU) cu material Tencel din frunze de eucalipt, iar pe panourile ușilor este folosită vopsea fără BTX* pentru a minimiza impactul asupra mediului și a reduce deșeurile.

Planșa de bord, deplasată puțin față de centru, se curbează în jurul ocupanților din față cu linii orizontale și diagonale opuse una cu cealaltă pentru a crea o un aspect estetic liniștitor, dar neobișnuit. Consola centrală elegantă este ușor de operat și dispune de butonul rotativ electronic pentru schimbarea treptelor de viteză. Este poziționat pe suprafața largă în culoarea negru lucios, pentru un aspect simplu și modern. Ecranul display-ului audio-video  și gurile de ventilație sunt încorporate în spațiile diagonale ale designului modern al planșei de bord, în timp ce iluminarea ambientală provoacă plăcut simțurile și creează un interior primitor.



Scaunele subțiri, moderne, sporesc senzația de spațiu, confortul și eleganța prin aplicarea unui mecanism ușor, de înaltă tehnologie. Partea din spate a tetierelor încorporează un cuier practic, în timp ce dimensiunile subțiri ale tetierei ajută la creșterea senzației de spațiu.

Noul Niro este expus la expoziția Seoul Mobility Show, din 25 noiembrie până pe 5 decembrie. Va fi disponibil cu sisteme de propulsie HEV, PHEV și EV începând cu anul viitor.

*Vopseaua fără BTX este o vopsea pe bază de apă care nu conține izomeri de benzen, toluen și xilen.





 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.

Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.


Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.