Mergi la continut
ENA GRUP

Kia susține Australian Open 2022 cu automobilele oficiale ale turneului și inaugurează terenul de tenis Kia Arena


- Kia continuă parteneriatul de lungă durată cu turneul Australian Open ca partener major din 2002
- Kia va furniza 130 de automobile pentru jucători, oficialii meciurilor și VIP-uri, pentru funcționarea eficientă, confortabilă și sigură a turneului
- Campania digitală „Aces for Oceans” derulată pentru a crește gradul de conștientizare a crizei plasticului din oceane și a abordării inovatoare Kia privind sustenabilitatea
- „Kia Arena” cu o capacitate de 5.000 de locuri a fost inaugurat ca al patrulea teren ca mărime din complexul Melbourne Park
- Premiatul crossover electric Kia EV6 va fi expus în complexul Melbourne Park



(SEUL) 13 ianuarie 2022 - Kia Corporation va sprijini turneul Australian Open 2022 (AO22) – prestigiosul Grand Slam de tenis din regiunea Asia-Pacific – cu o serie de activități de marketing care evidențiază viziunea și angajamentul companiei față de mobilitatea sustenabilă. 


În calitate de partener major al AO22, Kia a organizat pe 13 ianuarie o ceremonie oficială de predare a automobilelor la noul teren de tenis Kia Arena din complexul Melbourne Park, la care au participat directori ai Tennis Australia și Kia, fostul campion de la Australian Open Rafael Nadal și campionul de tenis în scaun cu rotile Dylan Alcott.



Kia a prezentat oficialilor turneului o flotă de 130 de automobile, compusă din popularul SUV Sportage, MPV-ul Carnival și crossover-ul 100% electric EV6. Automobilele vor transporta jucătorii, oficialii meciurilor și VIP-uri în confort și siguranță în jurul complexului Melbourne Park în timpul Openului de tenis, în perioada 17-30 ianuarie.

„În calitate de partener major al Australian Open de peste două decenii, așteptăm cu nerăbdare să consolidăm angajamentul nostru cu milioanele de fani din întreaga lume, consolidând în același timp statutul Australian Open ca unul dintre cele mai interesante evenimente sportive din lume”, a spus Artur Martins, Head of Global Brand and Customer Experience al Kia.



„În conformitate cu angajamentul nostru de a stimula inovația care este inspirată din natură, suntem încântați să lucrăm cu Tennis Australia și fanii pentru a ajuta la conservarea mediului oceanic de pe tot globul prin campania noastră „Aces for Oceans”. Cu fiecare as servit în timpul AO și participarea online a fanilor, Kia îi va ajuta pe cei care aspiră să-și atingă visele în acest sport donând echipament de tenis realizat cu materiale reziduale reciclate către Australian Tennis Foundation”, a adăugat el.

O dezvoltare cheie pentru AO22 este inaugurarea Kia Arena, un stadion cu o capacitate de 5.000 de locuri, care va găzdui meciurile turneului. Kia Arena este al patrulea cel mai mare stadion al turneului Australian Open din complexul Melbourne Park și a fost construit înaintea evenimentului din 2022. De asemenea, va fi folosit ca loc pentru diverse programe culturale, sportive și de divertisment în afara programului turneului.

Directorul turneului Australian Open, Craig Tiley, a lăudat parteneriatul de două decenii dintre Kia și AO.

„Parteneriatul dintre Kia și Australian Open este unul dintre cele mai lungi din sportul australian și prețuim și respectăm această relație unică care ne-a ajutat să dezvoltăm AO în evenimentul de sport și divertisment global premium care este astăzi”, a spus Tiley. „Flota Kia, care include noile automobile 100% electrice pentru 2022, a devenit un simbol emblematic al AO, cu mașinile Kia inscripționate inteligent cu logo-ul AO Kia care circulă prin oraș și țin în mișcare turneul. De asemenea, este o dovadă a relației noastre puternice și faptul că stăm aici, lângă Kia Arena, un simbol pe tot parcursul anului al prieteniei dintre Kia și AO la Melbourne Park.”

Pe lângă aceste evenimente și dezvoltări, Kia va opera un stand expozițional pentru modelul EV6 și diverse activități de marketing cu conținut digital captivant. În calitate de partener major exclusiv al Australian Open 2002, Kia va continua să ofere clienților din întreaga lume experiențe inovatoare, valorificând diversele sinergii create de turneul Australian Open.


 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.

Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.


Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.