Mergi la continut
ENA GRUP

Kia și Rafael Nadal prezintă automobilele oficiale ale Australian Open 2020


- Kia Motors furnizează 130 de automobile pentru desfășurarea eficientă, confortabilă și sigură a singurului Grand Slam din regiunea Asia-Pacific
- Kia, Rafael Nadal sărbătoresc parteneriatul început în 2004, profitând reciproc de energia tinerească, pasiunea și puterea de a-i suprinde pe fanii lor
- Fanii se bucură de numeroase activități ale mărcii, inclusiv de prezentarea SUV-ului compact Seltos

SEUL, 15 ianuarie 2020 - Kia Motors Corporation furnizează o flotă de automobile oficiale pentru turneul Australian Open 2020, marcând al 19-lea an consecutiv ca partener principal al Grand Slam-ului din regiunea Asia-Pacific.

Ceremonia oficială de predare a automobilelor a avut loc astăzi în Federation Square din Melbourne, alături de Rafael Nadal, ambasadorul global al brandului Kia, câștigător al 19 titluri de Grand Slam în competiția de simplu masculin, Au fost prezentate oficialilor turneului cele 130 de automobile Kia, incluzând MPV-ul Carnival, SUV-ul Sorento și sedanul fastback Stinger.

Automobilele vor transporta jucătorii, oficialii meciurilor și membrii VIP în condiții de confort și siguranță pe toată durata turneului, începând din 20 ianuarie și până în 2 februarie.



"Suntem foarte mândri de parteneriatul nostru de lungă durată cu Kia, care este unul dintre cele mai durabile parteneriate din sportul australian", a declarat directorul turneului de la Australian Open, Craig Tiley. „De îndată ce vezi flota de 130 de automobile Kia pe străzile din Melbourne, știi că începe turneul Australian Open. Automobilele Kia inscripționate cu sigla AO (Australian Open) adaugă emoție turneului în timp ce se deplasează prin Melbourne și, desigur, contribuie enorm la buna desfășurare a evenimentului. "

Anul trecut, Kia și Nadal au sărbătorit al 15-lea an consecutiv de parteneriat din 2004, perioadă în care legenda tenisului spaniol - considerat unul dintre cei mai mari jucători din toate timpurile - a promovat campania Kia „The Power to Surprise”, în timp ce a adunat 19 titluri de Grand Slam în competiția de simplu masculin și o medalie olimpică de aur. Dacă Nadal câștigă în acest an turneul, va deține 20 de titluri de Grand Slam în competiția de simplu masculin, pentru a împărți recordul din toate timpurile în această categorie.



„În aproape ultimele două decenii, parteneriatul Kia cu Tennis Australia și Australian Open s-a transformat într-un punct de referință global pentru sponsorizarea pe termen lung în lumea sportului”, a declarat Artur Martins, Vicepreședinte și Chief Marketing Officer al Kia Motors Corporation.

Acesta a adăugat: „Cu fiecare an care trece, Kia și Tennis Australia își împărtășesc angajamentul continuu pentru inovație, oferind emoție și amintiri de neuitat fanilor noștri. Așteptăm cu nerăbdare să contribuim încă o dată la faima și popularitatea Australian Open ca fiind una dintre cele mai frumoase și emoționante competiții sportive din lume. "

La evenimentul din acest an, Kia și-a extins parteneriatul oficial cu programul Australian Open Ballkids prin adăugarea logo-ului Kia pe uniformele copiilor de mingi, care sunt realizate cu fire de filament din poliester, obținute 100% din sticlele de PET folosite.

Kia trimite 20 de copii de mingi din Coreea de Sud încă din 2004 și 10 copii de mingi din India începând cu turneul de anul trecut. În fotbal, prin sponsorizarea campionatului FIFA World CupTM și UEFA Europa League, compania a fost sursă de inspirație pentru numeroși fani tineri ai fotbalului, oferind până în prezent pentru mai mult de 500 de copii șansa de a prezenta mingea oficială pe teren, ca parte a programului anual Official Match Ball Carrier.



Mai mult, la turneul din acest an, Kia desfășoară un parteneriat cu Uber pentru operarea flotei Kia Fan, formată din 30 de SUV-uri Seltos, care vor fi utilizate gratuit pentru transportul utilizatorilor aplicației Uber din zona centrală de afaceri din Melbourne, până la Melbourne Park.

Vizitatorii de la Melbourne Park vor fi invitați la o gamă largă de activități interactive oferite de Kia. La standul Kia AO Selfie Booth, aceștia își pot face fotografii în timp ce urcă la volanul sedanului fastback Stinger alături de o imagine în mărime naturală a lui Rafael Nadal.

La Seltos Studio, un spațiu destinat să ofere fanilor experiențe într-un cadru virtual, oamenii se pot implica în activități diverse, cum ar fi vizualizarea, vizitarea și descoperirea modelului elegant Seltos, cel mai recent SUV compact Kia, sub îndrumarea personalului și să joace jocuri diverse, distractive, într-o ambianță de lumini și muzică specială.



Prin inițiativa privind responsabilitatea socială a companiei, Kia Ball Drive, fanii pot achiziționa mingi de tenis folosite la turneul de anul trecut, cu ajutorul unui aparat instalat în zona turneului, urmând ca încasările să contribuie la dezvoltarea juniorilor tenisului australian.

Mai multe informații privind parteneriatul Kia și Australian Open pot fi găsite accesând linkul: www.kia.com/worldwide/ao2020/index.html


 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Motors Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Motors Europe
Kia Motors Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Motors Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 30 de piețe de comercializare din Europa.

Despre Kia Motors Corporation
Kia Motors Corporation (www.kia.com) - un producător auto de clasă mondială a fost fondată în 1944 fiind cel mai vechi producător de vehicule cu motor din Coreea. Cele peste 3 milioane de autoturisme Kia sunt produse anual în 14 fabrici de producție și asamblare din cinci țări și sunt comercializate printr-o rețea de distribuitori și dealeri ce acoperă aproximativ 190 de țări. Astăzi, Kia are peste 52,000 de angajați la nivel mondial și venituri anuale de peste 49 miliarde USD. Este sponsorul principal al turneului de tenis Australian Open și partenerul auto oficial al FIFA - organismul de conducere al FIFA World Cup™ și UEFA Europa League, cea mai mare competiție a cluburilor profesioniste de fotbal din lume și partener principal al League of Legends European Championship 2019. Sloganul brand-ului Kia Motors Corporation - "The Power to Surprise” (Puterea de a surprinde) - reprezintă angajamentul global al companiei de a surprinde prin experiențe incitante ce depășesc orice așteptare.


Pentru mai multe informații despre Kia Motors și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.