Mergi la continut
ENA GRUP

Kia și Rafa Nadal lansează inițiativa „Kia Clubhouse” pentru a inspira următoarea generație de fani ai tenisului


- O experiență globală de tenis care vizează să facă acest sport mai accesibil
- Evenimentul de lansare de la Paris oferă copiilor antrenament și echipament pentru a-i inspira să iubească pentru totdeauna jocul de tenis
- Rafa Nadal, ambasadorul Kia, face o apariție supriză pentru a inspira copiii
- Inițiativa va face un tur în orașele mari din întreaga lume înaintea turneelor viitoare



(PARIS/SEUL) 20 mai 2022 - Kia Corporation și Rafa Nadal colaborează pentru a lansa „Kia Clubhouse”, o nouă inițiativă menită să facă tenisul mai accesibil și să inspire următoarea generație de fani ai acestui sport. Evenimentul inaugural a avut loc la Paris, Franța, cu 18 copii de la organizația locală Fête le Mur și șase copii de la clubul local de tenis Gennevillois. Aliniindu-se spiritului Kia „Movement That Inspires”, copiii au fost transportați cu o flotă de automobile Kia, inclusiv EV6, primul model 100% electric al companiei și modelul Sportage, cel mai popular model SUV al mărcii.



La sosire, copiilor li s-a oferit un pachet de bun venit care a inclus echipament de tenis de la Babolat, ca amintire specială pentru a-i inspira pentru totdeauna să iubească jocul de tenis. Rafa Nadal a făcut o apariție surpriză pentru a-i întâmpina personal pe copii și a le împărtăși ceea ce l-a inspirat să pracice acest sport.

Rafa Nadal, de 21 de ori campion de Grand Slam și ambasador global al mărcii Kia, a declarat: „Fundația Rafa Nadal a depus multă muncă pentru a sprijini copiii care au cea mai mare nevoie și am fost martorii impactului pe care tenisul și sportul îl pot avea asupra educației copiilor. Așadar, sunt foarte fericit să colaborez cu Kia în ceea ce privește inițiativa Kia Clubhouse pentru a face tenisul mai accesibil pentru mai mulți copii din întreaga lume. Sper cu adevărat că această inițiativă îi va inspira și pe alții să facă același lucru.”



Ca parte a experienței Kia Clubhouse, copiii au participat la o serie de activități, inclusiv un masterclass de abilități și trucuri găzduit de jucătorul francez de freestyle Ben Simonet și o serie de activități provocatoare conduse de jucătoarea profesionistă  Alizé Lim. De asemenea, copiii și-au pus la încercare noile abilități prin diverse încercări, provocări și meciuri și au încheiat ziua cu un turneu amical și o ceremonie de premiere.



Inițiativa „Kia Clubhouse” va călători la nivel internațional începând de anul viitor, reproducând această experiență memorabilă în marile orașe iubitoare de tenis din întreaga lume.

Artur Martins, Senior Vice President and Head of Kia’s Global Brand and Customer Experience Division, a declarat: „La Kia, credem în încurajarea și susținerea oamenilor pentru ca ei să realizeze cât mai multe în viață. Inițiativa „Kia Clubhouse” a fost dezvoltată pentru a oferi un spațiu pentru copiii care altfel nu ar fi putut juca tenis. Împreună cu Rafa Nadal, sperăm să inspirăm copiii din toate categoriile sociale să joace tenis.”

Fête le Mur este o organizație non-profit cu sediul la Paris, care sprijină peste 13.000 de copii defavorizați în peste 76 de locații, cu accent pe sport, în Franța și teritoriile franceze din toată lumea. Aceasta colaborează cu Babolat, lider-ul în furnizarea de echipamente sportive și folosește sportul, în special tenisul, ca o cale de sprijini complet viața profesională dar și integrarea socială.


 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.

Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.


Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.