Mergi la continut
ENA GRUP

Kia și Hyundai fac o investiție strategică în compania Arrival pentru a dezvolta împreună automobile electrice comerciale


- Acordul accelerează transformarea Kia și Hyundai în furnizori de servicii de mobilitate
- Investiția de 100 de milioane de euro permite dezvoltarea în parteneriat a autoutilitarelor eco-friendly și a altor produse pentru companiile de logistică, servicii de ride-hailing, on-demand și transport de tip navetă
- Parteneriatul profită de tehnologia platformei scalabile de tip ‘skateboard’ a companiei Arrival pentru a susține viitoarele automobile PBV (Purpose Built Vehicle) de la Kia și Hyundai
- Arrival a dezvoltat intern software-ul, materialele, componentele și alte tehnologii pentru a dezvolta automobile electrice de generație 2.0
- Parteneriatul susține strategia Kia-Hyundai de dezvoltare a automobilelor electrice comerciale

SEUL, 16 ianuarie 2020 - Kia Motors Corporation și Hyundai Motor Company au anunțat astăzi realizarea unei investiții strategice de 100 milioane de euro (110 milioane USD) într-un nou parteneriat cu Arrival, o companie nou înființată din UK, care produce automobile electrice.



Prin intermediul parteneriatului, Kia și Hyundai intenționează să lanseze autoutilitare electrice de clasă mică și medie, cu prețuri competitive, precum și alte produse pentru companiile de logistică, servicii de ride-hailing, on-demand și transport de tip navetă. Platforma electrică scalabilă a companiei Arrival poate fi adaptată pentru mai multe categorii și tipuri de automobile pe care Arrival, Kia și Hyundai le vor studia pentru dezvoltarea unei game de automobile PBV (Purpose Built Vehicle).

Parteneriatul cu Arrival va ajuta Kia și Hyundai să răspundă creșterii rapide a cererii de automobile comerciale eco-friendly în Europa și să accelereze transformarea mărcilor de la producătorii de automobile la furnizorii de servicii de mobilitate.

Albert Biermann, Președinte și șef al Diviziei de Cercetare și Dezvoltare a Hyundai Motor Group și Denis Sverdlov, directorul general al Arrival, au semnat la sediile Kia și Hyundai din Seul un contract pentru investiții și dezvoltarea comună a automobilelor electrice,. Din totalul investiției, Hyundai va contribui cu 80 de milioane € și Kia cu 20 de milioane €.

„Este de așteptat ca piața automobilelor eco-friendly în Europa să crească rapid datorită introducerii unor noi reglementări de mediu”, a spus Biermann. „Prin dezvoltarea comună a automobilelor comerciale electrice cu Arrival, vom putea obține un avantaj competitiv și vom stabili progresiv poziția noastră de lider pe piața globală a automobilelor eco-friendly, cu Europa în prim plan.”



Sverdlov, directorul general al Arrival, a adăugat: „Arrival a creat o categorie de produse care schimbă jocul în piață - automobilele electrice Generația 2.0. Kia și Hyundai au dezvoltat automobile uimitoare, cu o calitate fără compromisuri și ne împărtășesc viziunea pentru un viitor al mobilității electrice. Parteneriatul nostru strategic cu Kia și Hyundai înseamnă că vom răspândi automobilele electrice de Generația 2 la nivel mondial și, important - în viitorul apropiat.”

Kia și Hyundai vor folosi platforma electrică modulară, scalabilă, de tip ‘skateboard’ a companiei Arrival
Înființată în 2015, compania Arrival are facilități de producție și centre de cercetare-dezvoltare în SUA, Germania, Israel, Rusia și UK. Forța companiei constă în platforma de tip ‘skateboard’ a automobilului, cu o structură de componente modulare, o bază rentabilă a costurilor, care încorporează un pachet de baterii, un motor electric și componente ”driveline”.

Complet scalabilă, pentru a găzdui mai multe tipuri de automobile, platforma poate fi folosită pentru a accelera dezvoltarea automobilului pentru a satisface nevoile diverse ale clienților. În prezent, Arrival derulează proiecte-pilot cu mai multe companii de logistică din Europa folosind autoutilitare fabricate cu această tehnologie.

Odată cu creșterea globală rapidă a cumpărăturilor online, volumul vehiculelor comerciale ușoare din zonele urbane a crescut. Se preconizează că cererea de vehicule comerciale eco-friendly va continua să crească pe măsură ce reglementările de mediu se vor înăspri. Începând cu 2021, UE va introduce cele mai stricte reglementări mondiale privind emisiile automobilelor, limitând emisiile medii de CO2 ale flotei fiecărui producător auto cu aproximativ 27%, de la 130 g/km la 95 g/km.

Prin colaborarea cu Arrival, Kia și Hyundai intenționează să furnizeze autoutilitare eco-friendly și alte vehicule comerciale - construite la nivel de volum și bazate pe platforma Arrival - companiilor europene de logistică și companiilor de mobilitate care furnizează servicii de ride-hailing, on-demand și servicii de transport de tip navetă.

Automobilele PBV (Purpose Built Vehicle) vor sta la baza creșterii sectorului vehiculelor comerciale eco-friendly
Kia și Hyundai au anunțat recent dezvoltarea unui automobil PBV (Purpose Built Vehicle) complet electric. Hyundai a prezentat conceptul său PBV ca una dintre soluțiile inteligente de mobilitate la expoziția CES 2020, la începutul acestei luni. La evenimentul „CEO Investor Day”, Kia a anunțat planul de a dezvolta un PBV pentru companii de shared-service și companii de logistică.

Youngcho Chi, președinte și șef al Departamentului Inovație al Hyundai Motor Group a declarat: „Această investiție face parte dintr-o strategie de inovare deschisă urmărită de Kia și Hyundai. Vom accelera investițiile și cooperarea cu companii cu tehnologie avansată, cum ar fi Arrival, pentru a răspunde schimbărilor rapide ale pieței de vehicule eco-friendly."

„Suntem încântați să ieșim din anonimat prin parteneriatul nostru cu Kia și Hyundai, producători auto respectați la nivel mondial, cu produse excelente, iar expertiza noastră complementară ne va permite să trecem rapid la producția globală la capacitate completă. Accelerarea adoptării vehiculelor electrice este bună pentru toată lumea - pentru oameni, afaceri și planetă și suntem încântați să îndeplinim această misiune cu partenerii noștri Kia și Hyundai”, a adăugat Avinash Rugoobur, directorul de strategie al companiei Arrival.

În spiritul sintagmei de „inovație deschisă”, Kia și Hyundai explorează parteneriate cu diverse companii pentru a stabili o poziție de lideri pe piața auto electrică globală, aflată în expansiune rapidă. În mai 2019, Kia și Hyundai au investit 100 de miliarde de KRW (90 de milioane USD) în Rimac, o companie croată care produce automobile electrice performante, concentrându-se pe realizarea de cercetări în colaborare pentru a asigura capacități ce permit poziția de lider pe piața globală de vehicule electrice performante. În septembrie 2019, Kia și Hyundai au investit, de asemenea, în IONITY, cea mai vastă rețea de mare putere pentru încărcarea automobilelor electrice din Europa și au stabilit baza pentru extinderea vânzărilor de de automobile electrice în Europa.


 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Motors Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Motors Europe
Kia Motors Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Motors Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 30 de piețe de comercializare din Europa.

Despre Kia Motors Corporation
Kia Motors Corporation (www.kia.com) - un producător auto de clasă mondială a fost fondată în 1944 fiind cel mai vechi producător de vehicule cu motor din Coreea. Cele peste 3 milioane de autoturisme Kia sunt produse anual în 14 fabrici de producție și asamblare din cinci țări și sunt comercializate printr-o rețea de distribuitori și dealeri ce acoperă aproximativ 190 de țări. Astăzi, Kia are peste 52,000 de angajați la nivel mondial și venituri anuale de peste 49 miliarde USD. Este sponsorul principal al turneului de tenis Australian Open și partenerul auto oficial al FIFA - organismul de conducere al FIFA World Cup™ și UEFA Europa League, cea mai mare competiție a cluburilor profesioniste de fotbal din lume și partener principal al League of Legends European Championship 2019. Sloganul brand-ului Kia Motors Corporation - "The Power to Surprise” (Puterea de a surprinde) - reprezintă angajamentul global al companiei de a surprinde prin experiențe incitante ce depășesc orice așteptare.


Pentru mai multe informații despre Kia Motors și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.