Mergi la continut
ENA GRUP

Kia Motors deschide oficial noua sa fabrică de automobile din India


- Kia dorește să consolideze imaginea inovatoare a mărcii și leaderhip-ul în domeniul digital
   - Introducerea canalului de vânzări și service complet digitalizat pentru clienți
   - Kia își va extinde activitatea viitoare din domeniul mobilității prin diferite parteneriate
- Kia își va extinde portofoliul de produse în 2020 cu automobile MPV (Multi Purpose Vehicle) și SUV-uri subcompacte, unul dintre cele mai bine vândute segmente auto în India
- Modelul Seltos a devenit rapid un succes, înregistrând rezultate record de vânzări de 40.649 unități în ultimele patru luni
- Finalizarea fabricii a dus la crearea a peste 12.000 de locuri de muncă în regiune

(ANANTAPUR) 5 decembrie 2019 - Kia Motors Corporation a deschis oficial astăzi, noua sa fabrică de automobile din districtul Anantapur, statul Andhra Pradesh, India. Cu o investiție de 1.1 miliarde USD, noua facilitate de producție Kia Motors India (KMI) este acum complet operațională.



Ceremonia de deschidere are loc la doar doi ani de la începerea construcției - în al patrulea trimestru al anului 2017. Uzina KMI este locul in care se produce primul model conceput în India, SUV-ul compact Seltos, urmând ca în viitor să urmeze și alte modele.

La ceremonia inaugurală au participat onorabilul prim-ministru al statului Andhra Pradesh, Shri Y. S. Jagan Mohan Reddy și excelența sa, domnul Bongkil Shin, Ambasador al Republicii Coreea de Sud în India. Ceremonia a fost condusă de domnul Han-Woo Park, Președinte și CEO al Kia Motors Corporation, domnul Kookhyun Shim, Managing Director și CEO al Kia Motors India și alți directori ai Kia Motors India.

„Suntem mândri să deschidem astăzi noua fabrică din Anantapur”, a spus Han-Woo Park. „Noua noastră fabrică, acum complet operațională, ne permite să deservim piața auto în continuă creștere din India și să exportăm modele precum Seltos către piețele din întreaga lume. Pe termen lung, fabrica va deveni, de asemenea, o parte vitală din rețeaua noastră globală de producție.”



Made in India: vânzări de succes pentru noul Kia Seltos
Primul model produs de KMI este noul SUV compact Seltos. Modelul, lansat în India în august, a înregistrat vânzări puternice. Până în noiembrie 2019 au fost vândute 40.649 unități ale modelului.

„Comenzile pentru noul model fabricat în India au început în urmă cu puțin peste trei luni, iar emoția și cererea ridicată pentru acest automobil înseamnă că Kia a devenit deja al patrulea cel mai mare producător auto ca volum din India”, spune Kookhyun Shim. „Seltos, cu elementele sale unice de design și specificațiile pentru piața indiană a devenit un model de succes peste noapte.”

Kia plănuiește lansarea de noi modele, vânzări digitale și tehnologii conectate pentru piața indiană
Planurile Kia pentru piața auto indiană includ producția unor noi modele la fabrica KMI și extinderea portofoliului de produse. Kia va începe producția modelelor sale MPV premium la fabrica KMI la începutul anului 2020. De asemenea, Kia dorește să lanseze pe piață un nou model SUV sub-compact în cursul anului viitor, consolidând astfel imaginea de “brand SUV” în India.

Pe măsură ce portofoliul de produse Kia din India crește, brandul a lansat deja o nouă  și îndrăzneață strategie digitală de vânzări pentru toate automobilele vândute în India, alături de un canal de vânzări online ce permite ca fiecare etapă a vânzării unui automobil să se realizeze via Internet. De asemenea, compania va îmbunătăți serviciile sale post-vânzare pentru clienți prin lansarea unui serviciu mobil în timp real, disponibil 24 ore din 24 pentru întreținerea automobilelor, incluzând programarea în service, diagnoza automobilului și plata serviciilor.

De asemenea, Kia dorește să consolideze și prezența sa offline. Având deja peste 265 ”touchpoints” și centre de service în 160 de orașe diferite, acestora li se vor adăuga 50 ”touchpoints” suplimentare și centre de service până în martie 2020.

Rezonând cu reputația globală a brandului ca inovator de tehnologie, Kia va consolida de asemenea imaginea sa de brand prin lansarea unor noi tehnologii telematice de conectare pentru clienții indieni. Prin lansarea de noi automobile în India, Kia va dezvălui o serie de noi funcționalități în portofoliul său de produse, incluzând următoarea generație a sistemului e-Call telematics, sistemul avansat GPS și navigație, pornirea de la distanță a motorului, monitorizarea traficului în timp real și o serie de funcționalități pentru confort.

„Avem un plan bine pus la punct pentru India, iar lansarea de noi modele și tehnologii ne va ajuta să menținem momentul pozitiv de care ne bucurăm până în acest moment”, a adăugat Kookhyun Shim. „Suntem nerăbdători să vedem cum vor fi primite în viitor noile modele pe piața indiană.”



Kia a deschis recent un centru ”brand experience” BEAT360, în orașul Gurugram, lângă New Delhi, pentru a interacționa și mai mult cu clienții. Compania își extinde afacerea în toată India printr-un nou parteneriat cu compania de servicii ride-hailing Ola. Kia a investit 60 milioane de dolari în furnizorul numărul unu de servicii ride-hailing din India. Clienții se vor putea bucura de servicii de mobilitate inovative ce includ drive test la cerere sau abonamente pentru automobile. De asemenea, Kia a realizat un parteneriat cu compania Revv, liderul serviciilor de car-sharing din India, pregătindu-se să introducă o soluție integrată pentru flote pentru furnizarea și întreținerea automobilelor.

Noua fabrică KMI crează locuri de muncă și impulsionează capacitatea de producție globală
Fabrica din Anantapur are o capacitate de producție de aproximativ 300.000 de unități pe an, impulsionând volumul total de producție Kia pentru a deveni cel de-al cincilea producător mondial de automobile noi. Fabrica ocupă o suprafață de aproximativ 23 milioane de metri pătrați (2.16 km2 / 536 acri) și înglobează spații pentru ștanțare, sudare, vopsire și asamblare. În plus față de versiunile pe benzină și diesel ale modelului Seltos, producția de automobile electrice și hibride a fost luată în considerare în momentul proiectării liniei de producție a fabricii KMI.



Fabrica este echipată cu peste 450 de roboți, ajutând la automatizarea preselor, secției de caroserii și zonelor de vopsire, precum și a liniei de asamblare. În plus, zona din jurul fabricii KMI găzduiește numeroase spații ale companiilor furnizoare. Prezența Kia în Anantapur a ajutat la creare a peste 12.000 de noi locuri de muncă în toată regiunea.



Fabrica se aliniază, de asemenea, obiectivului global de calitate Kia, având un centru de control ce asigură cele mai înalte standarde de producție. Etapa finală a procesului de producție a fabricii se bazează pe o evaluare avansată a calității, realizată în tandem cu furnizorii, pentru a permite tuturor părților implicate să beneficieze de rezultatele cercetărilor. Măsurile de control a calității Kia asigură îmbunătățiri continue ale calității produselor, consolidând reputația câștigată pentru fiabilitate.



 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Motors Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Motors Europe
Kia Motors Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Motors Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 30 de piețe de comercializare din Europa.

Despre Kia Motors Corporation
Kia Motors Corporation (www.kia.com) - un producător auto de clasă mondială a fost fondată în 1944 fiind cel mai vechi producător de vehicule cu motor din Coreea. Cele peste 3 milioane de autoturisme Kia sunt produse anual în 14 fabrici de producție și asamblare din cinci țări și sunt comercializate printr-o rețea de distribuitori și dealeri ce acoperă aproximativ 190 de țări. Astăzi, Kia are peste 52,000 de angajați la nivel mondial și venituri anuale de peste 49 miliarde USD. Este sponsorul principal al turneului de tenis Australian Open și partenerul auto oficial al FIFA - organismul de conducere al FIFA World Cup™ și UEFA Europa League, cea mai mare competiție a cluburilor profesioniste de fotbal din lume și partener principal al League of Legends European Championship 2019. Sloganul brand-ului Kia Motors Corporation - "The Power to Surprise” (Puterea de a surprinde) - reprezintă angajamentul global al companiei de a surprinde prin experiențe incitante ce depășesc orice așteptare.


Pentru mai multe informații despre Kia Motors și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.