Mergi la continut
ENA GRUP

Kia își propune să traseze o direcție nouă pentru era automobilelor bazate pe software (SDV) cu SUV-ul său electric EV9


- Kia face un pas înainte cu SUV-ul EV9, primul model al Hyundai Motor Group care oferă funcții ”la cerere” și actualizări de software „over-the-air” (OTA).
- EV9 este gata să conducă ofensiva într-o nouă eră a automobilelor bazate pe software (SDV), cu sisteme software unificate și tehnologie de control integrată.
- Magazinul online „Kia Connect”, lansat recent, le permite clienților să-și actualizeze automobilul oricând și oriunde cu funcții precum „Remote Smart Parking Assist 2” și „Lighting Pattern”
- Magazinul online „Kia Connect” va extinde treptat ofertele pentru a include produse digitale care se aliniază preferințelor clienților în arii de interes precum divertisment, jocuri și sunet

(Seul) 4 mai 2023 - Kia a prezentat astăzi tehnologia sa „Software Defined Vehicle” (SDV) care, prin funcțiile la cerere disponibile pentru SUV-ul său EV9 și actualizările software prin satelit („over-the-air” - OTA), le permite clienților să achiziționeze și să instaleze de la distanță noi funcții software în funcție de nevoile lor. Kia, parte a Hyundai Motor Group, a lansat recent SUV-ul său electric EV9. De remarcat, EV9 este primul model al grupului care oferă o gamă de caracteristici și servicii digitale accesibile prin magazinul online „Kia Connect”.



Arhitectura electrică/electronică (E/E) a modelului EV9 permite actualizări de software prin satelit (OTA), oferind clienților flexibilitate suplimentară în selectarea funcțiilor pe care doresc să le actualizeze. Pe lângă experiențele inovatoare, cum ar fi sistemul „Highway Driving Pilot” (HDP), care oferă condusul autonom condiționat de Nivel 3, alte servicii la cerere vor fi introduse în mod continuu prin magazinul online „Kia Connect”, oferind experiențe personalizate și valoare în plus pentru clienți prin tehnologia SDV avansată.

Parcursul viitor al companiei, în ceea ce privește automobilele bazate pe software (SDV), anunțat în octombrie anul trecut la evenimentul „Unlock the Software Age”, evidențiază libertatea de mișcare sigură și confortabilă oferită de software. Software-ul care poate fi actualizat poate îmbunătăți funcțiile automobilului, inclusiv siguranța, confortul, conectivitatea, securitatea și performanța de condus, pentru a oferi clienților experiențe inovatoare. Îmbrățișând cea mai recentă tehnologie, Kia oferă clienților experiențe personalizate, de ultimă oră și deschide calea către o nouă eră a mobilității.

Serviciile la cerere și actualizările software prin satelit (OTA) deschid calea către automobilele bazate pe software (SDV)
Lansarea modelului EV9 de către Kia marchează un mare pas înainte pentru era automobilelor SDV. Una dintre cele mai notabile caracteristici ale modelului EV9 este capacitatea extinsă de actualizare a software-ului prin satelit (OTA). Spre deosebire de modelele anterioare, capacitatea de actualizare software prin satelit (OTA) a modelului EV9 permite actualizarea nu doar a componentelor de bază ale automobilului, ci și a caracteristicilor sale de confort, oferind acestuia posibilități nelimitate ca automoibl SDV.

Prin capacitatea extinsă de actualizare a software-ului prin satelit (OTA), diferite funcții și specificații de confort pot fi acum adăugate sau actualizate fără a necesita o conexiune separată a echipamentului la automobil. Acest lucru este posibil prin comunicarea fără fir (wireless) între serverul cloud și automobil, permițând actualizări ale software-ului unității de control fără ca clienții să fie nevoiți să viziteze un centru de service.

Integrarea unităților de control ale automobilelor în patru zone funcționale, bazate pe o arhitectură centralizată de domeniu, este în conformitate cu strategia SDV a Grupului. Acest proces de integrare a redus semnificativ numărul unităților de control, oferind o bază tehnologică robustă pentru funcționarea eficientă a automobilului și îmbunătățirea performanței.

Clienții pot personaliza funcțiile oricând și oriunde prin magazinul online „Kia Connect”
Kia face un pas înainte pentru a oferi clienților săi o experiență personalizată pentru automobilul lor. Compania a anunțat recent introducerea primului serviciu ”la cerere” (on demand) pentru modelul Kia EV9, care va fi disponibil prin magazinul online „Kia Connect”.

Magazinul online „Kia Connect” oferă o gamă de funcții, cum ar fi „Remote Smart Parking Assist 2”, care le permite șoferilor să parcheze și să iasă din parcare cu ajutorul sistemului inteligent de asistență la parcare controlabil de la distanță. De asemenea, magazinul oferă o funcție numită „Lighting Pattern”, cu cinci moduri de afișare diferite pentru cele două grupuri de lămpi mici în formă de cub integrate în partea din față a SUV-ului. Scopul final este de a oferi o gamă mai largă de funcții de înaltă tehnologie în viitor.

Clienților li se oferă o libertate și o flexibilitate fără precedent în a alege și achiziționa funcțiile pe care le doresc în orice moment și din orice locație. Cu magazinul online „Kia Connect”, clienții pot naviga și selecta fără efort funcțiile pe care le doresc, fără a fi limitați de constrângerile specificațiilor lor inițiale de achiziție.

Angajamentul ferm al mărcii Kia de a extinde posibilitatea clienților de alegere și de a oferi produse cu utilizare nelimitată este evident în concentrarea sa pe satisfacerea nevoilor unice ale bazei sale diversificate de clienți, inclusiv a celor care optează pentru leasing, închiriere și vânzare de mașini rulate. Compania este dedicată dezvoltării de servicii ”la cerere”, care sunt personalizate în funcție de stilul de viață individual și care permit clienților să-și personalizeze direct produsele, îmbunătățind și mai mult experiența lor de condus.

Misiunea Hyundai Motor Group de a depăși limitele personalizării automobilelor și de a promova progresele tehnologice
Hyundai Motor Group se dedică dezvoltării continue a celor mai noi tehnologii de mobilitate. În acest scop, compania pune accent pe crearea de produse și servicii care permit clienților să-și exprime individualitatea și să-și îmbunătățească opțiunile de divertisment.

Astfel de caracteristici includ servicii legate de divertisment, cum ar fi filme, jocuri și conferințe video, care sunt foarte relevante în contextul mobilității ca spațiu de locuit. În plus, ca răspuns la tendința de personalizare, Grupul intenționează să dezvolte în continuare produse și servicii care să permită clienților să-și exprime individualitatea prin sisteme de afișare, sunet, iluminare și alte mijloace.

Hyundai Motor Group rămâne dedicat explorării de noi căi pentru a îmbunătăți experiența de mobilitate a clienților săi. Începând cu modelul EV9, Kia, alături de mărcile sale surori Hyundai și Genesis, își propune să-și accelereze călătoria către automobilele SDV și să susțină tehnologiile conexe, oferind în cele din urmă experiențe de mobilitate de neegalat clienților săi valoroși.


 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.

Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.


Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.