Mergi la continut
ENA GRUP

Kia domină în studiul „J.D. Power Vehicle Dependability 2022”


- Pentru prima dată în istoria J.D. Power, o marcă non-premium este desemnată câștigătoare generală
- Kia a urcat două locuri, de pe locul 3 în 2021, pe primul loc în 2022 în clasamentul cumulat al mărcilor non-premium și premium
- Clienții raportează mai puține probleme cu automobilele Kia decât cu alte 31 de mărci participante la studiu
- Sorento și-a asigurat primul loc în categoria „Upper Midsize SUV” pentru al doilea an consecutiv
- Creștere generală a pozițiilor pentru toate mărcile Hyundai Motor Group; două pentru Kia și patru atât pentru Hyundai, cât și pentru Genesis


11 februarie 2022 - Proprietarii Kia au clasat marca pe primul loc în cadrul studiului general „J.D. Power Vehicle Dependability Study” (VDS) din 2022 în Statele Unite, cu mai puține probleme raportate la automobilele Kia decât la alte 31 de mărci participante la studiu. Acesta este al doilea an consecutiv în care Kia a revendicat primul loc în rândul mărcilor populare, dar este pentru prima dată în istoria sondajului când o marcă non-premium s-a clasat pe primul loc în clasamentul general.

Clienții Kia au clasat marca înaintea tuturor mărcilor de pe piața auto “de masa” și premium, acordând un scor de 145 la capitolul „probleme la 100 de vehicule” (PP100), depășind media industriei cu o marjă largă de 47 de puncte. Kia Sorento și-a asigurat primul loc în categoria „Upper Midsize SUV” pentru al doilea an consecutiv.



Kia este una dintre cele trei mărci aflate în proprietatea Hyundai Motor Group, care a atras scoruri excelente în PP100. În sondajul de anul trecut, Kia s-a clasat pe locul al treilea în rândul mărcilor premium și non-premium și a urcat două locuri pentru a se clasa pe primul loc în acest an. Marca premium a Grupului, Genesis, a fost desemnată marca premium cea mai bine clasată și a patra în clasamentul general, la doar un loc în spatele mărcii Hyundai, care s-a clasat pe locul al treilea în clasamentul general.



Pentru studiul VDS 2022, J.D. Power a chestionat 29.487 de clienți din SUA, deținători a 32 de mărci de automobile. Au fost luați în considerare numai cumpărătorii și deținătorii de contracte de leasing de mașini și camioane ușoare noi produse în 2019 și înmatriculate pentru uz personal. Sondajul din acest an a introdus noi criterii stricte care au determinat creșterea cu 59% a problemelor raportate față de cifrele din 2021 și au crescut mediile problemelor PP100 de la 121 la 192.


 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.

Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.


Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.