Mergi la continut
ENA GRUP

Kia atinge cea mai mare cotă de piață a sa în Europa


- Performanța record în Europa a fost realizată în 2021, cota de piață  Kia crescând de la 3.5% la 4.3%
- În total, au fost vândute 502.677 de unități în Europa în 2021, în creștere cu 20.6% față de anul precedent
- Kia își continuă creșterea remarcabilă pe o piață de automobile aflată în dificultate, care a scăzut cu 1.5%
- Rezultatele impresionante de anul trecut au inclus o cotă de piață în creștere a vânzărilor de automobile electrificate Kia, care a atins un maxim de 45% în trimestrul 3

18 ianuarie 2022 - Kia a atins cea mai mare cotă de piață a sa înregistrată vreodată în Europa pe un fundal în care piața automobilelor noi a scăzut. Potrivit noilor date publicate astăzi de ACEA (European Automobile Manufacturers’ Association), cota de piață Kia în Europa în 2021 a atins un maxim de 4.3%, în creștere de la 3,5% în 2020.



De asemenea, vânzările anuale totale Kia pe piețele UE, EFTA și Marea Britanie au crescut  în 2021, marca vânzând 502.677 de unități, o creștere de 20.6% față de cele 416.715 de unități Kia vândute în 2020. Aceste cifre de succes sunt în contrast puternic cu piața de automobile noi care a înregistrat o scădere de 1.5%; în mare parte rezultatul datorându-se condițiilor dure de piață cauzate de pandemia de Covid-19 și de deficitul global de cipuri semiconductoare.

Kia a depășit dificultățile de producție întâmpinate de mulți alți producători de automobile prin aprovizionarea rapidă cu piese și adaptarea producției la uzina avansată a companiei din Slovacia pentru a satisface cererea. Drept urmare, cifrele de vânzări din 2021 au înregistrat cu doar 168 de unități mai puțin decât cele 502.845 de unități vândute de marcă în 2019, cu un an înainte de debutul pandemiei de Covid-19 și de deficitul de cipuri.

Relansarea mărcii Kia în 2021 a inclus obiectivul de a deveni un furnizor de top de soluții de mobilitate sustenabilă, cu o gamă în creștere de automobile electrificate eco-friendly. Rezultatele impresionante de anul trecut au inclus o cotă de piață în creștere a vânzărilor de automobile electrificate Kia, care a atins un maxim de 45% în trimestrul 3.



Jason Jeong, președintele Kia Europe, a comentat: „2021 a fost un an de mare succes pentru Kia în Europa, cu cea mai bună cotă de piață a noastră, care demonstrează munca asiduă a colegilor mei atât de la Kia, cât și din rețeaua noastră de dealeri. Automobilele noastre premiate, de ultimă generație, continuă să cucerească inimile clienților europeni, datorită combinației lor câștigătoare de design, performanță și tehnologie.”

„Deși a fost încununat de succes, anul trecut a fost și un an important pentru Kia, în care am reinventat marca și am introdus o nouă filozofie de design îndrăzneață numită „Opposites United”. Fie că este vorba despre lansarea modelului EV6, primul nostru automobil electric dedicat (BEV), noul nostru SUV Kia Sportage electrificat și proiectat în Europa, sau dezvăluirea noului nostru CUV eco-friendly Niro, aceste produse captivante demonstrează leadership-ul Kia în creștere în această eră a electrificării.”

Kia își propune să lanseze o gamă 100% electrificată în Europa până în 2035, cu un total de 11 automobile electrice (BEV) care se vor alătura gamei până în 2026. Șapte dintre aceste modele, dintre care primul a fost EV6, vor fi bazate pe platforma dedicată E-GMP (Electric Global Modular Platform), dezvoltată de Kia.


 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.

Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.


Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.