Mergi la continut
ENA GRUP

Kia anunță vânzările globale pentru luna februarie 2022


- Vânzările globale pentru luna februarie se situează la 221.152 unități, în creștere cu 4.7% față de aceeași perioadă a anului trecut
- Vânzările în Coreea de Sud s-au situat la 39.560 unități, în creștere cu 5.3% față de aceeași perioadă a anului trecut
- Vânzările în afara Coreei de Sud s-au situat la 181.592 unități, în creștere cu 4.5% față de aceeași perioadă a anului trecut
- Kia va continua impulsionarea vânzărilor și creșterea profitabilității prin noi modele precum noul Niro și Kia EV6

(SEUL) 2 martie 2022 - Kia Corporation a înregistrat vânzări globale totale de 221.152 de unități în februarie 2022, o creștere de 4,7% față de anul precedent.

În luna februarie, Kia a avut performanțe robuste în urma lansării de noi modele competitive, cum sunt noul Niro și Carens, oferit strategic pe piața indiană. Îmbunătățirea treptată a întreruperilor de aprovizionare a susținut, de asemenea, această performanță.

Vânzările în Coreea de Sud
Kia a înregistrat vânzări de 39.560 unități în Coreea de Sud, o creștere de 5.3% față de luna februarie 2021.

Modelele SUV au contribuit la vânzările puternice ale companiei pe piața sa de origine. SUV-ul Sorento a înregistrat un volum de vânzări de 4.776 de unități, alături de SUV-ul Sportage care a înregistrat 3.781 de unități.

Vânzările în afara Coreei de Sud
De asemenea, vânzările în afara Coreei de Sud au crescut cu 4.5% față de aceeași lună a anului trecut, cu 181.592 de unități vândute.

Pe piețele din afara Coreei de Sud, SUV-urile Sportage și Seltos au condus vânzările cu 20.987 și, respectiv, 20.877 de unități vândute. Acestea au fost urmate de sedanul subcompact Rio, care a înregistrat vânzări de 18.427 de unități.

În continuare, Kia va continua să își ajusteze în mod flexibil producția în conformitate cu situația stocului și să minimizeze întreruperea producției.

De asemenea, compania se va concentra pe impulsionarea vânzărilor și pe creșterea profitabilității prin modele noi, cum ar fi noul Niro și Kia EV6. Kia EV6, primul model 100% electric al companiei, a fost desemnat „Mașina Anului 2022 în Europa”, devenind prima marcă coreeană care a câștigat prestigioasa distincție ca o dovadă clară a tranziției companiei către a deveni un furnizor de soluții de mobilitate sustenabilă.



Notă
* Rezultatele vânzărilor se bazează pe vânzările en-gros.
Cifrele vânzărilor lunare oferite în acest comunicat de presa sunt ne-auditate și preliminare.


 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.

Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.


Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.