Mergi la continut
ENA GRUP

Kia anunță rezultatele activității în trimestrul 2 al anului 2021


- Vânzările globale în trimestrul 2 au totalizat 754.117 unități, în creștere de la 516.050 unități înregistrate un an mai devreme
- Veniturile trimestrului 2 s-au situat la 18.34 trilioane KRW (Korean Won) față de 11.37 trilioane KRW
- Profitul operațional al trimestrul 2 a fost de 1.49 trilioane KRW; profitul net a fost de 1.34 trilioane KRW
- În trimestrul 2 marja profitului operațional s-a situat la 8.1%
- Compania va impulsiona vânzările cu noi modele, inclusiv noul model SUV Sportage, recent dezvăluit

(SEUL) 22 iulie 2021 - Kia Corporation a anunțat astăzi rezultatele activității sale din al doilea trimestru al anului 2021, raportând un venit trimestrial de 18,34 trilioane KRW, de la 11,37 trilioane KRW în aceeași perioadă a anului trecut. Rvenirea continuă a cererii auto globale, alături de vânzările puternice ale modelelor RV ale companiei, cum ar fi SUV-ul Sorento și monovolumul Carnival, au condus la rezultate solide, în ciuda ratelor de schimb nefavorabile.

În perioada aprilie-iunie, Kia a vândut 754.117 unități pe toate piețele globale, reprezentând o creștere de 46.1% în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut. Vânzările înregistrate în afara Coreei de Sud au crescut cu 70.9%, la 605.808 unități.

Piețe precum Europa, India și America de Sud au arătat o revenire puternică a cererii comparativ cu aceeași perioadă de trei luni a anului trecut, când piețele au fost puternic afectate de blocajele provocate de pandemia globală. Vânzările și-au revenit, de asemenea, în SUA, susținute de recuperarea continuă a pieței și de cererea puternică pentru noile modele Kia, precum SUV-ul Sorento și monovolumul Carnival. Vânzările în Coreea de Sud au scăzut cu 8.2%, până la 148.309 de unități.

Profitul operațional înregistrat de Kia în trimestrul 2 a crescut la 1.49 trilioane KRW, de la 145.2 miliarde KRW, cu o marjă a profitului operațional de 8.1%. De asemenea, compania a înregistrat un profit net (incluzând participația acționarilor minoritari) de 1.34 trilioane KRW, de la 126.3 miliarde în al doilea trimestru al anului trecut.

Performanța puternică a fost susținută de mixul de produse îmbunătățite, precum și de succesul continuu al modelelor RV cu marjă ridicată ale mărcii, inclusiv SUV-urile Telluride, Seltos, Sorento și monovolumul Carnival. Vânzările modelelor RV Kia au reprezentat 56,5% din volumul total al vânzărilor, o creștere de 2.8 puncte procentuale față de aceeași perioadă a anului trecut.

Kia anticipează că cererea de automobile va continua să se îmbunătățească alături de redresarea economică continuă ce urmează pandemiei globale. Cu toate acestea, impactul persistent al pandemiei COVID-19 și problemele continue de aprovizionare cu piese semiconductoare, precum și fluctuațiile costurilor materiilor prime provoacă preocupări persistente în cadrul industriei.

În special în legătură cu problemele de aprovizionare la nivel mondial cu piese semiconductoare, Kia anticipează continuarea acestora în al treilea trimestru al anului 2021 și că va dura ceva timp pentru ca situația să se normalizeze pe deplin.

În consecință, compania ia măsuri preventive pentru a minimiza riscurile comerciale. În ceea ce privește aprovizionarea cu cipuri, Kia își va regla în mod flexibil planurile de producție în conformitate cu starea de aprovizionare și își va asigura preventiv necesarul de componente cu comenzi suficiente pentru un an, în timp ce caută piese alternative pentru a minimiza impactul asupra producției sale.

De asemenea, compania va extinde proactiv producția de componente locale, își va diversifica lanțul de aprovizionare și va consolida cooperarea cu diferiți parteneri de piese semiconductoare pentru a preveni agravarea deficitului de componente.

În ciuda situațiilor dificile de pe piață, Kia va continua să se concentreze pe îmbunătățirea impulsului vânzărilor și profitabilității prin noi modele, inclusiv automobilul 100% electric EV6 și noul SUV Sportage dezvăluit recent.



Notă:
A. Informațiile de mai sus sunt rezultate de afaceri consolidate provizorii conform „Standardelor internaționale de raportare financiară coreene (K-IFRS)”
B. Rezultatele de mai sus sunt preliminare și ne-auditate. Cifrele pot fi modificate după auditul oficial.
C. Volumele de vânzări prezentate mai sus se bazează pe comerțul en-gross.
D. Pentru informații suplimentare, vă rugăm să consultați website-ul companiei (http://www.kia.com/worldwide/main.do)
Materialul de prezentare este disponibil pentru descărcare pe website-ul companiei – IR Calendar (http://pr.kia.com/en/company/ir/ir-library/business-results.do)



 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.

Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.


Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.