Mergi la continut
ENA GRUP

Kia anunță rezultatele activității globale pentru primul trimestru al anului 2021


- Veniturile globale pentru primul trimestru se situează la 16.58 trilioane KRW, în creștere cu 13.8% față de aceeași perioadă a anului trecut
- Vânzările globale pentru primul trimestru se situează la 689.990 unități, o creștere de 6.4%, de la 648.685 unități în anul anterior
- Profitul operațional pe primul trimestru au crescut cu 142.2% față de anul anterior, la 1.08 trilioane KRW; marja trimestrială de profit a fost de 6.5%
- Profitul net aferent primului trimestru a crescut cu 289.2% față de aceeași perioadă a anului trecut, la 1.04 trilioane KRW
- Kia va continua să susțină impulsul vânzărilor și profitabilitatea cu noi modele, incluzând primul său automobil electric dedicat, EV6

(SEUL) 22 aprilie 2021 - Kia Corporation a anunțat astăzi rezultatele activității sale globale din primul trimestru al anului 2021, raportând o creștere “year-on-year” de 13.8% a veniturilor trimestriale la 16.58 miliarde KRW. În ciuda cursurilor de schimb nefavorabile, combinația de produse îmbunătățite ale companiei și performanța puternică a modelelor cheie precum SUV-urile Telluride și Seltos au contribuit la creșterea veniturilor.

În perioada ianuarie-martie, Kia a vândut 689.990 de unități pe piețele globale, o creștere de 6.4% față de aceeași perioadă a anului trecut. Vânzările în Coreea de Sud au crescut cu 11.4% până la 130.075 de unități, cu vânzări solide ale noilor modele ale companiei, inclusiv noul SUV Sorento și minivanul Carnival, care au susținut creșterea.

Vânzările în afara Coreei de Sud au înregistrat, de asemenea, o creștere de 5.3% la 559.915 unități, cu recuperări ale cererii pe piețele globale, alături de o creștere semnificativă în India. Numai SUV-ul Sonet s-a vândut în peste 25.000 de unități în India în primele trei luni, contribuind la o creștere de 38.3% față de aceeași perioadă a anului trecut a vânzărilor din India.

Profitul operațional al companiei din primul trimestru a crescut mai mult decât dublu față de anul anterior, la 1.08 miliarde KRW, cu o marjă de profit operațional de 6.5%. De asemenea, profitul net al companiei a crescut la 1.04 trilioane KRW, în creștere cu 289.2% în aceeași perioadă.

Performanța puternică a fost susținută de mixul global de produse îmbunătățite Kia, precum și de succesul continuu al modelelor RV cu marjă de profit ridicată ale mărcii, incluzând SUV-urile Telluride, Seltos și Sorento și monovolumul Carnival. Vânzările modelelor RV Kia au reprezentat 59.7% din volumul total al vânzărilor, cea mai mare cotă RV realizată vreodată și o creștere de 6.4 puncte procentuale față de aceeași perioadă a anului trecut.

Perspectiva anului 2021
Pentru 2021, Kia vizează vânzări globale de 2.92 milioane de unități, o creștere de 12.1% față de volumele de vânzări globale din 2020. Compania vizează vânzări interne de 535.000 de unități și 2.39 milioane de unități vândute în afara Coreei de Sud.

Kia anticipează ca cererea de automobile să se îmbunătățească alături de redresarea economică continuă ce urmează pandemiei globale. Cu toate acestea, impactul persistent al pandemiei COVID-19 și problemele de aprovizionare cu piese semiconductoare vor lăsa probabil incertitudini în creșterea industriei. În consecință, compania ia măsuri preventive pentru a minimiza riscurile comerciale.

În privința problemelor de aprovizionare cu cipuri, compania își va regla în mod flexibil planurile de producție în conformitate cu necesarul de aprovizionare și își va asigura preventiv inventarul de componente, în timp ce va căuta piese alternative pentru a minimiza impactul asupra producției sale.

În ciuda situațiilor dificile de pe piață, Kia va continua să se concentreze și pe implementarea strategiei sale de afaceri pe termen mediu și lung ‘Plan S’, precum și pe îmbunătățirea vânzărilor și a profitabilității prin noi modele, inclusiv noul sedan K8 și primul automobil electric dedicat al companiei, EV6.

* Profitul net include acționarii minoritari
* Sub incidența standardelor de contabilitate K-IFRS

Notă:
A. Rezultatele de mai sus sunt rezultate ale activității consolidate provizorii, sub incidența standardelor de contabilitate K-IFRS (Korean International Financial Reporting Standards)
B. Rezultatele de mai sus sunt preliminare și ne-auditate. Cifrele pot suferi schimbări după auditul oficial.
C. Volumele de vânzări prezentate mai sus se bazează pe comerțul en-gross.
D. Pentru informații suplimentare, vă rugăm să vizitați website-ul companiei (http://www.kia.com/worldwide/main.do)
Materialul de prezentare este disponibil pentru descărcare pe website-ul companiei – IR Calendar (http://pr.kia.com/en/company/ir/ir-library/business-results.do)


 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.

Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.


Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.