Mergi la continut
ENA GRUP

Campania de donații organizată de Kia Motors, prin Fundația UEFA pentru copii, va oferi ghete de fotbal numeroșilor tineri refugiați


- Kia Motors și Fundația UEFA pentru Copii vor realiza un tur prin orașele Europei pentru a colecta ghete de fotbal care nu mai sunt folosite și a le dona bazei de refugiați din Iordania
- Turneul “UEFA Europa League Trophy Tour Driven by Kia” evidențiază angajamentul ambelor organizații în ceea ce privește bunăstarea copiilor din întreaga lume și legăturile dintre rețelele fanilor fotbalului

(SEUL) 17 mai 2019 - Renumitul fotbalist internațional Deco s-a întâlnit în data de 16 mai, la Stadionul Olimpic din Baku, cu reprezentanți ai bazei de refugiați Za'atari din Iordania și le-a oferit sute de perechi de ghete de fotbal. A fost un act de caritate coordonat de Kia Motors Corporation și Fundația UEFA pentru Copii pentru a ajuta copiii refugiați să joace fotbal și să-i stimuleze și inspire pe cei tineri.



Câte 700 de perechi de ghete, al căror număr va crește în cursul procesului de colectare, vor fi dăruite copiilor sirieni din baza pentru refugiați Za'atari în următoarele săptămâni.

De-a lungul etapelor din UEFA Europa League, Kia și fundația au vizitat orașe din întreaga Europă pentru a încuraja fanii fotbalului să-și doneze ghetele și echipamentele nedorite. Sute de perechi de ghete au fost donate reprezentanților Kia și ai turneului, în timpul căruia peste 145.000 de fani au văzut de aproape trofeul UEFA Europa League, care a fost prezentat în școli, cluburi și centre urbane din Geneva, Sevilla, Berlin, Londra, Milano, Moscova și Paris.



"Toți cei care au jucat vreodată fotbal, indiferent de nivel, își amintesc prima pereche de ghete de fotbal. Prin donarea ghetelor, suporterii din întreaga Europă nu numai că oferă oamenilor șansa de a juca în condiții mai bune, ci și de a le oferi amintiri pe viață acestora", a declarat Deco, care a jucat anterior pentru FC Porto, FC Barcelona și Chelsea. “A fost foarte emoționant să ne întâlnim cu reprezentanții din Za'atari și să învățăm despre provocările cu care se confruntă tinerii jucători. Pentru Kia și Fundația UEFA este un lucru extrem de pozitiv să ofere suporterilor posibilitatea de a-i susține pe refugiați."

Pe perioada desfășurării campaniei, suporterii și-au petrecut timpul alături de ambasadorii Trophy Tour, printre care Lothar Matthäus, Andrés Palop, David Seaman, Eidur Gudjohnsen, Andrei Arshavin, Youri Djorkaeff și Filippo Inzaghi.

„Fundația UEFA pentru copii a contribuit la oferirea de terenuri amenajate pentru refugiații din Iordania, dar până acum aceștia nu aveau ghete de fotbal. Datorită generozității fanilor fotbalului din întreaga Europă, tinerii vor avea acum posibilitatea de a juca în condiții semnificativ îmbunătățite pe tot parcursul anului”, a declarat Guillaume Sabran, Șeful Departamentului de Sponsorizare și Licențiere al UEFA. „În numele UEFA, aș dori să mulțumesc tuturor celor care au susținut campania, precum și companiei Kia, pentru crearea platformei care a ajutat fanii să facă o diferență reală și tangibilă față de cei care trăiesc în condiții dificile, dar care împărtășesc aceeași pasiune pentru acest joc frumos.”



Yong-Won Cho, Senior Vice President și Chief Marketing Officer al Kia Motors, spune:  „A fost o onoare să-i ajutăm pe fanii din toată Europa să-și doneze ghetele de fotbal cu atâta generozitate. Campania este o ilustrare a puterii pe care o deține fotbalul. Ne inspiră să vedem sute de susținători ai fotbalului care s-au alăturat turneului nostru pentru a îmbunătăți viața celor mai puțin norocoși. În numele Kia Motors aș vrea să le mulțumesc personal fiecăruia dintre ei.”

Finala UEFA Europa League ce se va disputa între Chelsea și Arsenal, va avea loc pe Stadionul Olimpic Baku din capitala azeră, pe 29 mai. Ca partener auto oficial al UEFA Europa League, Kia Motors va furniza 90 de automobile ce vor fi folosite în scop oficial pe durata de desfășurare a campionatului.



 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Motors Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Motors Europe
Kia Motors Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Motors Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 30 de piețe de comercializare din Europa.

Despre Kia Motors Corporation
Kia Motors Corporation (www.kia.com) - un producător auto de clasă mondială a fost fondată în 1944 fiind cel mai vechi producător de vehicule cu motor din Coreea. Cele peste 3 milioane de autoturisme Kia sunt produse anual în 14 fabrici de producție și asamblare din cinci țări și sunt comercializate printr-o rețea de distribuitori și dealeri ce acoperă aproximativ 190 de țări. Astăzi, Kia are peste 52,000 de angajați la nivel mondial și venituri anuale de peste 49 miliarde USD. Este sponsorul principal al turneului de tenis Australian Open și partenerul auto oficial al FIFA - organismul de conducere al FIFA World Cup™ și UEFA Europa League, cea mai mare competiție a cluburilor profesioniste de fotbal din lume și partener principal al League of Legends European Championship 2019. Sloganul brand-ului Kia Motors Corporation - "The Power to Surprise” (Puterea de a surprinde) - reprezintă angajamentul global al companiei de a surprinde prin experiențe incitante ce depășesc orice așteptare.


Pentru mai multe informații despre Kia Motors și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.