Mergi la continut
ENA GRUP

Parteneriat de imagine cu Razvan Rat


(Bucuresti) 12 Octombrie 2007 -- In sala Saidon a Hotelului Phoenicia din Bucuresti, a avut loc duminica, la ora 17.00, conferinta de presa dedicata semnarii parteneriatului de imagine intre Kia Romauto, distribuitor pentru Romania al Kia Motors Corp. - Coreea, si fundasul stanga al echipei de fotbal Sahtior Donetk si al Nationalei, Razvan Rat.

Presedintele Kia Romauto, Dan Chitaru, a declarat ca acest parteneriat nu este un fenomen izolat, atat Kia Motors Corp, cat si Kia Romauto fiind implicate in viata sportiva. In acest context a fost amintita desemnarea tenismanului Rafael Nadal ca ambasador global al brandului, Kia fiind si sponsorul principal al Australian Tennis Open si unul din sponsorii Cupei Davis. Pe plan local s-a amintit si de parteneriatul cu Federatia Romana de Tenis. "Implicarea noastra in sportul-rege, fotbalul, a inceput cu parteneriatul cu Sporting Club Vaslui. Astfel, echipa de Liga I FC Vaslui extinde lista echipelor de fotbal sponsorizate de Kia printre care se numara Atletico Madrid si Girondins de Bordeaux", a declarat Dan Chitaru, presedinte al Kia Romauto. "Cu Razvan am facut repede echipa, pentru ca intre Kia Romauto si el exista multe asemanari: si noi, si el am ajuns unde suntem acum folosind aceleasi ingrediente ale succesului: pasiune, daruire si multa munca. Mai mult decat lumina reflectoarelor, si pe noi, si pe Razvan, ne intereseaza sa ne facem bine treaba", a continuat acesta.

"Cu Kia m-am inteles mai demult, si chiar foarte repede, si ma bucura acest parteneriat. Sper sa fie o colaborare benefica pentru ambele parti, iar eu va asigur ca voi ajuta la promovarea modelelor Kia in Romania... Prima data am intrat in contact cu acest brand cu ocazia Europeanului din aceasta vara, cand am vazut ca Kia era unul din sponsorii principali", a declarat Razvan Rat. Pe baza acestui contract, valabil pentru un an, Kia va putea beneficia imaginea lui Razvan Rat pentru promovarea modelelor existente si viitoare. Se asteapta ca acest parteneriat sa creasca imaginea si gradul de cunoastere a brandului Kia pe plan national, constribuind astfel la construirea activa a brandului la nivel global prin asocierea cu fotbalul, cel mai popular sport din lume.